Przejdź do treści

Regulamin płatności

§1

Postanowienia ogólne

1. Flymedica Sp. z o.o. Ul. Dąbrowskiego 77a 60-529 Poznań, REGON 364674825, NIP 7792443359, KRS 0000622685 działa jako oficjalny przedstawiciel Dr. Serkan AYGIN Clinic oraz DOKU Medical Center w Stambule, wpisanych do rejestru prywatnych podmiotów medycznych w Ministerstwie Zdrowia Turcji pod nazwą ÖZEL DOKU CERRAHI TıP MERKEZİ, adres: Merkez, İstiklal Sokağı 11/D 34381 Şişli/İstanbul, Turcja, Happy Smile Clinics HSC AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ, adres: Altunizade Kısıklı St. Sarkuysan-Ak Business Center No:4/2 Inner Door No:9 Üsküdar/İstanbul, a także Koç Hair Transplant, adres: Halide Edip Adıvar, Boru Çiçeği Sokağı No:23/A, 34382 Şişli/İstanbul, Türkiye – które są w pełni i wyłącznie odpowiedzialne za wykonane zabiegi medyczne zlecone przez pacjenta.

2. Flymedica Sp. z o.o. jest płatnikiem VAT w Polsce.

3. Flymedica Sp. z o.o. zajmuje się przeprowadzeniem całej procedury formalnej w imieniu i na rzecz ww. w ust. 1 Dr. Serka AYGIN Clinic, DOKU Medical Center, Happy Smile Clinics oraz Koç Hair Transplant w Stambule, na terenie Rzeczypospolitej Polski od momentu pozyskania dla ww. podmiotów klientów – pacjentów, aż do finalizacji zabiegu w ww. klinikach, w tym m.in. 

   – Kompletowaniem i obsługą zgłoszeń pacjentów.

  – Pobieraniu w imieniu i na rzecz ww. podmiotów wskazanych w §3 (zwanych w niniejszym Regulaminie także klinikami) przedpłat od pacjentów.

   – Tłumaczeniem oraz przesyłaniem niezbędnych dokumentów do konsultacji dotyczących zabiegów wybranych przez pacjentów.

   – Rezerwacją terminów zabiegów w klinikach.

   – Organizacją tłumaczy na miejscu w klinice.

   – Organizacją transferów (w tym lotniskowych), zakwaterowaniem w hotelu.

   – Nadzorowaniem przebiegu pobytu pacjentów w Turcji.

   – Udzielaniem porad trychologicznych, organizacją badań trichoskopowych w Polsce.

   – Opieką nad pacjentami po powrocie do Polski, aż do osiągnięcia pełnych efektów zabiegowych.

§2

Rezerwacja zabiegów

1. Rezerwacja terminu zabiegu w klinice odbywa się po konsultacji, na podstawie przesłanych przez pacjenta wykupionych biletów lotniczych oraz w przypadku przeszczepu włosów, po dokonaniu przedpłaty.

2. Pacjent, po wybraniu dostępnego terminu wyjazdu i zabiegu, otrzymuje drogą mailową potwierdzenie tymczasowej rezerwacji, która jest ważna przez 48 godzin, instrukcje dotyczące zakupu biletów lotniczych oraz link do płatności online.

3. Jeśli pacjent nie dokona wymaganej przedpłaty oraz nie zakupi biletów lotniczych w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostaje anulowana, a Flymedica Sp. z o.o. nie ponosi z tego tytułu żadnej odpowiedzialności.

4. Na podstawie przesłanych przez pacjenta biletów lotniczych oraz dokonanej przedpłaty, rezerwacja staje się trwała i wiążąca. Flymedica Sp. z o.o. przesyła drogą mailową wszystkie niezbędne informacje dotyczące podróży, zabiegu oraz zaleceń po zabiegu.

§3

Warunki płatności

1. Wysokość przedpłaty przy zabiegach przeszczepu włosów w Dr Serkan Aygin w pakiecie DHI lub DHI bez golenia wynosi 569,11 EUR netto + 23% VAT, co daje łącznie 700,00 EUR brutto (3010,00 PLN) w sezonie niskim lub 862,60 EUR netto + 23% VAT, co daje łącznie 1060,00 EUR brutto (4558,00 PLN) w sezonie wysokim. (kurs 1 EUR = 4,30 PLN)

2. Wysokość przedpłaty przy zabiegach przeszczepu włosów w pakiecie VIP wynosi 1000 EUR netto + 23% VAT, co daje łącznie 1230,00 EUR brutto (5290,00 PLN) (kurs 1 EUR = 4,30 PLN)

3. Wysokość przedpłaty przy zabiegach przeszczepu włosów w Koç Hair Transplant w pakiecie FUE lub DHI lub Long DHI wynosi 1000 EUR netto + 23% VAT, co daje łącznie 1230 EUR brutto (5289,00 PLN). (kurs 1 EUR = 4,30 PLN)

4. Przedpłata jest zaliczana na poczet kosztu zabiegu i pomniejsza kwotę, którą pacjent dopłaca na miejscu w klinice: Dr. Serkan Aygin Clinic w walucie EURO gotówką lub kartą płatniczą; w Koç Hair Transplant wyłączenie gotówką w walucie EURO.

5. W przypadku płatności kartą płatniczą w klinice Dr. Serkan Aygin Clinic oraz DOKU Clinic w Turcji, naliczana jest prowizja w wysokości 5% wartości transakcji.

§4

Zmiany terminu, rezygnacja i anulacja lotu

1. W przypadku rezygnacji pacjenta z wcześniej zarezerwowanego zabiegu, wpłacona kwota przedpłaty nie podlega zwrotowi, a wykorzystana jest na pokrycie kosztów manipulacyjnych i organizacyjnych związanych z planowanym wykonaniem zabiegu.

2. W przypadku zmiany terminu wyjazdu i zabiegu na prośbę pacjenta, jeśli wcześniej dokonano innej rezerwacji, wpłacona kwota przedpłaty również nie podlega zwrotowi, a wykorzystana jest na pokrycie kosztów manipulacyjnych i organizacyjnych związanych z planowanym wykonaniem zabiegu.

3. W przypadku anulacji lub opóźnienia lotu wynikającego z winy linii lotniczych, przedpłata nie przepada i zostaje zaliczona na poczet nowego terminu zabiegu.

4. W przypadku rezygnacji pacjenta będącego już na miejscu w klinice Dr. Serkan Aygin Clinic, pacjent zobowiązany jest do pokrycia kosztów operacyjnych w wysokości 500 Euro brutto w przypadku standardowego 3 dniowego pobytu. Każda dodatkowa doba hotelowa poza pakietem to dodatkowy koszt 100 Euro. Dopłata za osobę towarzyszącą wynosi 50 Euro.

5. W przypadku rezygnacji pacjenta będącego już na miejscu w klinice DOKU Clinic, pacjent zobowiązany jest do pokrycia kosztów gotowości zespołu medycznego w wysokości 500 EUR oraz kosztów zakwaterowanie i transferów (100 Euro za każdą rozpoczętą dobę hotelową oraz 180 Euro za transfery).

6. W przypadku rezygnacji pacjenta będącego już na miejscu w klinice Koç Hair Transplant, pacjent zobowiązany jest do pokrycia kosztów gotowości zespołu medycznego w wysokości 650 EUR oraz kosztów zakwaterowanie i transferów (70 Euro za każdą rozpoczętą dobę hotelową oraz 180 Euro za transfery). Dopłata za osobę towarzyszącą wynosi 60 Euro.

§5

Tryb rozpatrywania reklamacji

 

1.Reklamacje dotyczące płatności oraz rezerwacji zabiegów mogą być składane przez klientów drogą e-mailową na adres: kontakt@flymedica.pl lub pisemnie na adres: Flymedica Sp. z o.o., ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 77a 60-529 Poznań.

2.Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania przez Flymedica Sp. z o.o.

3.Klient zostanie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji drogą elektroniczną (na podany adres e-mail) lub pisemnie.

§6

Prawo odstąpienia od umowy

1.Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku umowy o świadczenie usług, jeśli usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

2.W przypadku usług rezerwacji zabiegów i organizacji pobytu, odstąpienie od umowy nie jest możliwe po dokonaniu rezerwacji i opłaceniu przedpłaty, z uwagi na specyfikę świadczonych usług i związane z tym zobowiązania organizacyjne.

§7

Odpowiedzialność

Flymedica Sp. z o.o. ul. Dąbrowskiego 77a 60-529 Poznań, REGON 364674825, NIP 7792443359, KRS 0000622685 (tel:0000622685) działa jako oficjalny przedstawiciel Dr. Serkan AYGIN Clinic oraz DOKU Medical Center w Stambule, wpisanych do rejestru prywatnych podmiotów medycznych w Ministerstwie Zdrowia Turcji pod nazwą ÖZEL DOKU CERRAHI TıP MERKEZİ, adres: Merkez, İstiklal Sokağı 11/D 34381 Şişli/İstanbul, Turcja, Happy Smile Clinics HSC AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ, adres: Altunizade Kısıklı St. Sarkuysan-Ak Business Center No:4/2 Inner Door No:9 Üsküdar/İstanbul, a także Koç Hair Transplant, adres: Halide Edip Adıvar, Boru Çiçeği Sokağı No:23/A, 34382 Şişli/İstanbul, Türkiye

 

§8

Postanowienia końcowe

1. Flymedica Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany będą obowiązywać od dnia ich opublikowania na stronie internetowej Flymedica Sp. z o.o.

2. Wszelkie spory wynikające z realizacji niniejszego regulaminu będą rozstrzygane zgodnie z obowiązującym prawem polskim.