fbpx
Przejdź do treści

Regulamin płatności

§1

Postanowienia ogólne

1. Flymedica Sp. z o.o. Pl. Andersa 7, 61-894 Poznań, REGON 364674825, NIP 7792443359, KRS 0000622685 działa jako oficjalny przedstawiciel Dr. Serkan AYGIN Clinic oraz DOKU Medical Center w Stambule, wpisanych do rejestru prywatnych podmiotów medycznych w Ministerstwie Zdrowia Turcji pod nazwą ÖZEL DOKU CERRAHI TıP MERKEZİ, adres: Merkez, İstiklal Sokağı 11/D 34381 Şişli/İstanbul, Turcja, a także Happy Smile Clinics HSC AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ, adres: Altunizade Kısıklı St. Sarkuysan-Ak Business Center No:4/2 Inner Door No:9 Üsküdar/İstanbul.

2. Flymedica Sp. z o.o. jest płatnikiem VAT w Polsce.

3. Flymedica Sp. z o.o. zajmuje się:

   – Kompletowaniem i obsługą zgłoszeń pacjentów.

   – Tłumaczeniem oraz przesyłaniem niezbędnych dokumentów do konsultacji dotyczących zabiegów wybranych przez pacjentów.

   – Rezerwacją terminów zabiegów w klinikach.

   – Organizacją tłumaczy na miejscu w klinice.

   – Organizacją transferów (w tym lotniskowych), zakwaterowaniem w hotelu.

   – Nadzorowaniem przebiegu pobytu pacjentów w Turcji.

   – Udzielaniem porad trychologicznych, organizacją badań trichoskopowych w Polsce.

   – Opieką nad pacjentami po powrocie do Polski, aż do osiągnięcia pełnych efektów zabiegowych.

§2

Rezerwacja zabiegów

1. Rezerwacja terminu zabiegu w klinice odbywa się po konsultacji, na podstawie przesłanych przez pacjenta wykupionych biletów lotniczych oraz w przypadku przeszczepu włosów, po dokonaniu przedpłaty.

2. Pacjent, po wybraniu dostępnego terminu wyjazdu i zabiegu, otrzymuje drogą mailową potwierdzenie tymczasowej rezerwacji, która jest ważna przez 48 godzin (licząc dni robocze), instrukcje dotyczące zakupu biletów lotniczych oraz link do płatności online.

3. Jeśli pacjent nie dokona wymaganej przedpłaty oraz nie zakupi biletów lotniczych w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostaje anulowana.

4. Na podstawie przesłanych przez pacjenta biletów lotniczych oraz dokonanej przedpłaty, rezerwacja staje się trwała i wiążąca. Flymedica Sp. z o.o. przesyła drogą mailową wszystkie niezbędne informacje dotyczące podróży, zabiegu oraz zaleceń po zabiegu.

§3

Warunki płatności

1. Wysokość przedpłaty przy zabiegach przeszczepu włosów w pakiecie DHI lub DHI bez golenia wynosi 600 EUR netto + 23% VAT, co daje łącznie 738,00 EUR brutto (3174,00 PLN)

2. Wysokość przedpłaty przy zabiegach przeszczepu włosów w pakiecie VIP wynosi 1000 EUR netto + 23% VAT, co daje łącznie 1230,00 EUR brutto (5290,00 PLN)

2. Przedpłata jest zaliczana na poczet kosztu zabiegu i pomniejsza kwotę, którą pacjent dopłaca na miejscu w klinice w walucie EURO gotówką lub kartą płatniczą.

3. W przypadku płatności kartą płatniczą w klinice w Turcji, naliczana jest prowizja w wysokości 5% wartości transakcji.

§4

Zmiany terminu, rezygnacja i anulacja lotu

1. W przypadku rezygnacji pacjenta z wcześniej zarezerwowanego zabiegu, wpłacona kwota przedpłaty nie podlega zwrotowi.

2. W przypadku zmiany terminu wyjazdu i zabiegu na prośbę pacjenta, jeśli wcześniej dokonano innej rezerwacji, wpłacona kwota przedpłaty również nie podlega zwrotowi.

3. W przypadku anulacji lub opóźnienia lotu wynikającego z winy linii lotniczych, przedpłata nie przepada i zostaje zaliczona na poczet nowego terminu zabiegu.

4. W przypadku rezygnacji pacjenta będącego już na miejscu w klinice, pacjent zobowiązany jest do pokrycia kosztów operacyjnych w wysokości 500 Euro w przypadku standardowego 3 dniowego pobytu. Każda dodatkowa doba hotelowa poza pakietem to dodatkowy koszt 90 Euro. Dopłata za osobę towarzyszącą wynosi 50 Euro.

§5

Tryb rozpatrywania reklamacji

 

1.Reklamacje dotyczące płatności oraz rezerwacji zabiegów mogą być składane przez klientów drogą e-mailową na adres: kontakt@flymedica.pl lub pisemnie na adres: Flymedica Sp. z o.o., Pl. Władysława Andersa 7, 61-894 Poznań.

2.Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania przez Flymedica Sp. z o.o.

3.Klient zostanie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji drogą elektroniczną (na podany adres e-mail) lub pisemnie.

§6

Prawo odstąpienia od umowy

 

1.Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku umowy o świadczenie usług, jeśli usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

2.W przypadku usług rezerwacji zabiegów i organizacji pobytu, odstąpienie od umowy nie jest możliwe po dokonaniu rezerwacji i opłaceniu przedpłaty, z uwagi na specyfikę świadczonych usług i związane z tym zobowiązania organizacyjne.

§7

Postanowienia końcowe

1. Flymedica Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany będą obowiązywać od dnia ich opublikowania na stronie internetowej Flymedica Sp. z o.o.

2. Wszelkie spory wynikające z realizacji niniejszego regulaminu będą rozstrzygane zgodnie z obowiązującym prawem polskim.